2012. szeptember 5., szerda

Remete pince

 Itt olvasható egy poszt arról, hogy Vác mennyire szuper gyerekkel is, csak jó helyre kell menni . Rég kerestem egy jó éttermet, most találtam egyet. Még mindig keresek másikat, ami kicsit olcsóbb, mint a Remete Pince.
Ugyanis a Remete Pincében minden tökéletes volt, csak egy kicsit drága. Heten ebédeltünk ott, előtte foglaltam asztalt, mert hétvége volt, és mindenképpen a teraszra pályáztunk, hiszen van két pipás a családban, és én is néha rágyújtok, amikor van kivel füstölögni (ó, nem kell engem elítélni, az vesse rám az első követ... :-))
Nos, az asztalfoglalás telefonon zajlott, kérdeztem, hogy milyen a borkínálat, mert egyszer Vácon megjártuk a Momóban, szörnyű egy hely, pedig nagy reményeket fűztem hozzá. Ott fehér volt meg vörös (vagy piros? :-)... De Remetéék azt válaszolták, hogy külön borlap van. Mondtam is, hogy ez a válasz tökéletesen kielégítő volt, köszönöm szépen.
Eljött a nap, ebéd előtt elruccantunk Nagybörzsönybe vadásznapra, de nem volt nagy eresztés, sokkal nagyobb dologra számítottam, ha már ilyen vadászélet van itt mind szlovák, mind magyar részről. Bénán volt szervezve, gondolom, a csillagszületikből első körben kiesők meg a magyarnóta mindenki kedvence, ugyanis az volt a színpadi műsor. Kaszó és környékén ennél sokkal profibb minden, na jó, Somogyról meg a Gemencről eleve sokkal több embernek ugrik be a vadászat.
Kettőre mentünk ebédelni. Az étel fantasztikus, a kiszolgálás nagyon jó, figyelmesek, kedvesek, nem nyomulnak, értik a dolgukat, mindenki jól lakott, senki nem zabálta túl magát. Profi volt minden.

Alant néhány fotó.




Ünnepelt





Pisztráng



Elégedett távoztunk




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése