2012. szeptember 12., szerda

Szalvétamánia - avagy elérkezett az új tanév

Szalvétamániás vagyok. Nem gyűjtöm, viszont csomagolok bele. Amikor útnak indulunk izgalmakkal telve, mindig csomagolok szendvicseket, különböző féléket különböző szalvétákba. Fontos, hogy megkülönböztessem, hiszen ha valaki sonkásat kér, de csomagoltam szalámisat is, bontogathatnám, míg meg nem találom a megfelelőt.
Így egyszerű a dolog. Nem nagy találmány, viszont nagyon megkönnyíti a helyzetet. 
Képeslapokat is gyűjtöttem gyerekkoromban, Emese barátnőmmel egy csomót válogattunk a Deák téren a képeslapboltban. A lapokat is mind felhasználtam: elküldtem őket valakinek szép mondatok kíséretében. 


A gyerekeknek is elkezdődött a tanév, mindenki nagy izgalommal várta, megkapták a megkülönböztethető  csomagolású uzsonnákat és az időbeosztást.

Nem lesz sok idejük unatkozni, de legalább nem unják halálra magukat és nem lesz energiájuk marakodni sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése