2013. február 25., hétfő

Megint böjt. De most nem olyan


Úgy gondoltam, nem fog ártani nekem, ha most egy darabig nem eszem húst. Ez a második hetem, és tegnap azért muszáj volt, mert iskola volt, és olyankor mindig a törökhöz járok ebédelni. Mindig ugyanazt kérem, borjútálat pitával. Semmi tészta vagy krumpli, egy pita pont elég hozzá. Tegnap még kértem egy kis adag joghurtos zöldségsalátát is, ez így tökéletes volt.


Mondom a szép lányoknak a török önkiszolgálóban:
- Egy borjútálat kérek.
- Borjúból vagy csirkéből?
- Borjútálat.
- Borjúból?
Majdnem sírtam, de inkább röhögtem. Igen, drágám, borjúból. És nem, nem kérek köretet, és a pitát ne tedd az öntet tetejére, mert úgy nem tudom megenni, ha megszívja magát azzal a lével, amibe a húst kéne mártogatni.
Na de visszatérnék az eredeti gondolathoz, szóval úgy gondoltam, hogy most egy kicsit - húsvétig - elhagyom a húst, és simán sütöm a vaddisznót és nem kérek belőle, helyette ettem édesköményes tésztát, és így most nagyon jól érzem magam. Mivel az iskola kéthetente van vasárnap, ezért borjútálat legfeljebb március 10-én eszek még egyszer a böjtben, így nem aggódom.
Mert mellette sokat sportolok is, bár ez nem a böjt része, csak menőzés :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése