2012. április 11., szerda

Lelki segély - összegyűjtött izék

Képzeljétek, megtaláltam egy régi blogomat, vagyis próbálkoztam ezzel-azzal, az elsorvadt, emez meg virágozni próbál.
Idézgetek magamtól, 2010. őszéről:


Úszás


Elmentem a gyerekekkel az uszodába. Bementem én is, kb. 2 km-t úsztam. Mivel nagyon drága a belépő (990 Ft), kénytelen vagyok bérletet venni :)))) (6300/10 alk)
nagyon jól esett, csak nem volt szemüvegem. Már annyira nem fáj a szemem, köszönhetően a Visine-nek.




Levegőt!

Úszás közben az ember nem liheghet. Mivel figyelek a technikámra, és nem érdekel a frizurám alakulása, ezért csak akkor vehetek levegőt, amikor a fejemet kidugom a vízből. Edddig ebbe bele se gondoltam, hogy húú, el fogok fáradni, és akkor majd lihegni akarok... Az erdőben felfelé caplatva igenis lihegek, és az utóbbi időben már egyre hosszabb és mélyebb levegőket veszek, aminek nagyon örülök, mert azt jelenti, hogy nem fáradok annyira, és a szivem se kalapál ezerrel.
Az uszodában lenyomtam 150 métert, s utána lihegve álltam a medence végében, kivoltam.
De aztán összeszedtem magam, és figyeltem a légzésemre. Sokkal jobban ment.
Ma is megyek úszni, várom.
2010. október 20., szerda




Úszásról és felszerelésről

Kedden odaadtam az úszószemüveget a lányomnak, az övével történt valami. Ezért azt játszottam, hogy hátúszásban lábtempóztam, mikor már nagyon fájt a lábam, akkor kartempót is adtam rá. Másnapra a tricepszemben izomláz, a vádlimban és a combomban szintén. hehe
A felszerelés:
tegnap vettem egy fogyasztógatyát (gúnyos pillantások a negyven kilós eladótól... cöccö neki egy gyereke sincs), egy futónadrágot, és egy pár db úszószemüveget (fogyóeszköz).

May the Force be with me :)




Izzasztónadrág, salsa aerobic, pilates

Múlt pénteken kipróbáltam a salsa aerobicot.
Elképesztően jól esett. Deréktájon komoly izomlázak :) Csodás volt újra táncolni, azt hiszem, következő életemben kizárólag táncos szeretnék lenni. Még reménykedem, hogy ezt az életemet is jobban megédesíti majd a tánc.

Kedden elmentem a falusi pilatesre, ha már úgysincs uszoda.
Pilates = lassú halál.
Másnap olyan izomlázam volt a hasamban, fenekemben és a felkaromban....

Szerdán mentem az erdőbe. Nagyon jól esett. Felvettem az izzasztónadrágot. Megmértem magam, egy kg volt a különbség edzés után, annyira csorgott rólam a víz, hogy a bugyimat is ki tudtam facsarni.
Fantasztikus felfedezés volt, hogy a hármasdombon is kapok levegőt hegyre fel, nem akarok már megfulladni, csak egyszerűen elfáradok, és tudom, hogy ez egyre jobb lesz, minden alkalommal jobban és jobban fogom bírni.
Eddig két kg-t fogytam. Forza!

Nagyon szeretem, amikor fáj, kicsit para, hogy a bal karom viszonylag hamar elzsibbad (mondjuk ha a gép előtt ülök. Mozgás közben nem), és észrevettem, hogy vizesedik a lábam. Lehet, hogy elmegyek orvoshoz, lássuk, mi lehet.

Most megyünk az állatkertbe!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése