2012. február 24., péntek

Az a szép zöld gyep, csak az fog hiányozni

Mondta Poldi bácsi az Égigérő fű című remek gyerekfilmben. Na így vagyok én a tejjel és minden tejtermékkel.
Halálom harmadik napján (1.nap, 2. nap) leginkább a tejek, sajtok, joghurtok, kefirek és mindenféle fehérje nagyon hiányzik. A gyerekeknek sütöttem szalmakrumplit, jaj, borzasztó volt. Most már határozottan érzem, hogy gyenge vagyok, fáj a jobb könyököm (igazából az a bowlingozás óta fáj, kb. egy hónapja), de most sokkal jobban. Érzem, hogy az izületeim nem szeretik, amit csinálok, fáj a derekam (isiász, mint a múltkor, csak a hólapátolástól kiújult). Ma már edzeni se akartam, holnap reggel megpróbálunk dagonyázni egyet a környező erdőségben, lassúak leszünk, fájni fog a fenekünk utána, és nagyon jókat fogunk röhögni meg sikongatni. 
További tapasztalatom, hogy a céklalé elég horror, ez a napi két dl még hagyján, de ha egész nap ezt kéne inni, nem érezném túl jól magam. Beszéltem ma reggel édesanyámmal, aki ezen az úton aktív kísérőm, biztatott, hogy most már ennél csak jobb lehet, és meglátom hétfőn (akkor már elvileg ehetek), hogy nem is akarok majd enni, mert érezni fogom a tisztulást, és abba se akarom hagyni. Egyelőre csak mosolyogtam, de velem már bármi megtörténhet, mondjuk elhiszem neki. Időnként azon kapom magam, hogy fáj az állkapcsom, kíváncsi lennék, hogy a léböjtölőknek vannak-e hasonló fájdalmaik. Szerintem a rágásmentességtől van, nem jó érzés, és várom, hogy elmúljon.
Igen, erről jut eszembe, hogy Anna barátnőmmel eszmét cseréltünk a lélek és a test tisztulását illetően. Ő azt mondta, hogy a kettő összefügg, ha a lélek tisztul, akkor a test is, és ha a test, akkor a lélek is.
Igen, ez akár igaz is, de ebben az esetben én nem hiszem el a kúra effektív méregtelenítő hatását. Nem gondolom, hogy ettől a szervezetem megtisztul és jobban fog működni. Azt gondolom, hogy mindenféle önsanyargatás a lélek számára fontos, először gyengít, aztán megerősít, az ember elgondolkodik az életéről, döntéseket hoz, leszámol és takarít, fegyelmezi magát, ezáltal rendbe tudja rakni az dolgait (nyilván nem öt nap alatt, de ez az első nagyon nagy lépés). Mellékesen történhet valami fizikailag is belül, de az egy teljesen huszadlagos dolog a cél szempontjából. Szerintem. 
Malackarajosan is befejezhetném: Maguknak szokott fájni az állkapcsuk böjtölés közben? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése