2012. augusztus 23., csütörtök

Izgalmak

Amikor gyerek voltam, minden történés nagy izgalommal töltött el. Ha utaztunk a nagymamámhoz, nyaralni mentünk, jött a barátnőm játszani, kezdődött az iskola, végződött az iskola, minden-minden rém izgalmas volt. A múltkor mondta a párom, hogy milyen jó a gyerekeknek: ők még átélik ezt a borzongást, ő már nem annyira, bár nagyobb utak előtt azért látom rajta, hogy ő is izgalomban van. Sokat utazott régebben, Lowbudget király, semmiből minél messzebbre. Most is utazhatna, de most már velem jobban szeret, mint egyedül. :-)
Aztán belegondoltam, hogy én még mindig átélem. Nem múlt el. Érzem a gyomromban azt a furcsa bizsergést, amit csak akkor szoktam, ha valamilyen kellemes dolog előtt állok. Tudni kell rólam, hogy sok mindent túlreagálok (sajnos a nagylányom ezt halmozottan örökölte), és ráparázok tárgyalásokra, beszélgetésre, találkozókra, vizsgákra, néha ájulás-közeli állapotba tudom magam kínozni, de az más, azt nem várom, hanem szeretnék túl lenni rajta, az olyan rossz gyomorgörcs, fejfájás, szédülés... jaj borzasztó.
A jó gombóc  a gyomromban, na az egész más érzés. Azt szeretem. Folyton pisilni kell a nagy izgalomtól, ilyenkor gyorsan elfoglalom magam valami fizikai munkával, az segít. Mosogatok, szendvicset vagy ruhát csomagolok, kutyát etetek... 
Ha családostól megyünk valahová, akkor az a csúcspont, amikor beülünk a kocsiba, végiggondolok mindent, hogy mit felejtek otthon, gyerekek bekötve, autópálya-matrica megvéve, ház bezárva..  és aztán betesszük az utazós lemezt. Akkor elönt a nyugalom fenséges érzése.




1 megjegyzés:

  1. Ááááá.... Tök jó, hogy ezeket leírod. Majd linkelem a blogomba :) Gyerekkoromban én a családi utazások előtt konkrétan belázasodtam, ezért öt éves koromtól már nem árulták el, hogy másnap utazás, anyukám észrevétlenül és éjjel pakolt, hogy ne reagáljam túl. Mikor 23 éves koromban Berlinbe indultam tanulni, szintén belázasodtam. Vizsgák előtt hasmenés. Családi utazás előtt a "jó gombóc", nagyon találó kifejezés, imádok ksézülődni, pakolni, bár egyre kevésbé csinálok ügyet belőle, lazulooooook!

    VálaszTörlés